Nordelle e-poe üldtingimused

1. Müüja andmed

Ettevõtte nimi: Lastekas OÜ

Registrikood: 16852509

Aadress: Aisa põik 8, Märja, 61406 Tartu, Eesti

E-post: info@nordelle.ee

KMKR-number: puudub (ettevõte ei ole KM-kohustuslane)

2. Tingimuste kehtivus

2.1. Tingimused kehtivad kõikidele tellimustele ja ostudele, mis tehakse Nordelle e-poes.

2.2. Müügileping sõlmitakse kliendi ja Lastekas OÜ vahel tellimuse kinnitamise ja makse tasumise hetkest.

2.3. Nordelle jätab endale õiguse tingimusi muuta. Tellimusele kehtivad tingimused, mis olid jõus tellimuse tegemise ajal.

3. Hinnad ja maksmine

3.1. Kõik hinnad on esitatud eurodes.

3.2. Hinnad ei sisalda käibemaksu (Lastekas OÜ ei ole KM-kohustuslane).

3.3. Tarnehinnad lisanduvad ostusummale ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.

3.4. Lubatud makseviisid (sh pangalingid, kaardimaksed jne) kuvatakse kassas.

3.5. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast makse sooritamist ja tellimuse kinnituse e-kirja saatmist.

3.6. Ilmselgete tehniliste vigade (hind, kirjeldus) esinemisel jätab Lastekas OÜ endale õiguse tellimus tühistada enne kauba väljastamist.

4. Tooteinfo ja saadavus

4.1. Püüame kirjeldada kõiki tooteid võimalikult täpselt.

4.2. Värvitoonid võivad erineda ekraani seadete tõttu.

4.3. Laoseis ja tarneajad võivad erineda sõltuvalt tarnijast.

4.4. Kui toode ei ole saadaval, võtame kliendiga ühendust ja pakume alternatiivi.

5. Kohaletoimetamine

Nordelle kasutab nii Eesti tarnijaid kui ka rahvusvahelisi partnereid (dropshipping).

5.1. Tarneviisid

  • Omniva pakiautomaat
  • Itella/Smartpost pakiautomaat
  • DPD pakiautomaat
  • Kullerteenused (vajadusel)

Tarneviisid ja täpne hinnakiri kuvatakse kassas.

5.2. Tarneajad

Rahvusvahelised tarned / Dropshipping

  • keskmine tarneaeg: 5–10 tööpäeva
  • mõnikord võib toode saabuda kiiremini

Eesti tarnijate tooted

  • tarneaeg: 3–5 tööpäeva

Kui konkreetne toode jõuab kiiremini või aeglasemalt, on see selgelt kirjas tootekirjelduses.

Mitmest laost / tarnijast tulevad tooted

Tellimus võib saabuda mitmes eraldi pakis.

5.3. Tarne viibimine

Kui tarne viibib oluliselt (nt laoseisu, logistika või tolli tõttu), võtab Nordelle kliendiga ühendust ning pakub lahendust:

  • oodata
  • valida muu toode
  • tühistada tellimus ja saada raha tagasi

6. Tagastusõigus (14 päeva)

6.1. Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

6.2. Tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressile info@nordelle.ee.

6.3. Tagastatav toode peab olema:

  • kasutamata
  • puhas ja terve
  • originaalpakendis
  • siltide ja lisadetailidega

    6.4. Tagastamise transpordikulu 4,95 € arvestatakse tagasimaksest maha, v.a defektse või vale toote korral.

    6.5. Tagastuskulu ei arvestata maha juhul, kui tegemist on Nordelle veast tuleneva tagastusega (vale toode, defekt, kahjustus).

7. Ümbervahetamist ei toimu

Nordelle ei paku otsest ümbervahetamise teenust.

Kui soovid teist suurust, värvi või mudelit:

  1. tagasta algne toode
  2. tee uus tellimus soovitud tootele

8. Suurte esemete tagastamine

Suurte mõõtudega või raskete kaupade (nt mööbliesemete) tagastamiseks tuleb esmalt ühendust võtta klienditeenindusega:

info@nordelle.ee

Anname täpsemad juhised kauba tagastamiseks ning vajadusel korraldame eraldi transpordi.

9. Raha tagastamine

Raha tagastamine toimub järgmiselt:

  • teostame tagasimakse 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba meie lattu jõudmisest;
  • tagastame summa samale makseviisile, millega ost tasuti;

  • tagastuskulu 4,95 € arvestatakse tagasimaksest maha;
  • kui tagastatud toode on kasutatud, kahjustatud või väärtus vähenenud, on Lastekas OÜ-l õigus teha proportsionaalne mahaarvestus.

10. Defektsed ja valed tooted

10.1. Kui toode on defektne, vale või transpordi käigus kahjustada saanud, teavita meid võimalikult kiiresti.

10.2. Saada e-kirja:

  • tellimuse number

  • toote nimetus

  • selged fotod probleemist

    aadressile: info@nordelle.ee

10.3. Lahendame olukorra:

  • asendame toote, või
  • tagastame raha

11. Vastutus

11.1. Lastekas OÜ vastutab vaid otsese kahju eest, mis tuleneb tahtlikust või raskest hooletusest.

11.2. Kaudseid kahjusid (nt saamata jäänud tulu) ei hüvitata.

11.3. Tehnilised vead (hinnad, kirjeldused, saadavus) võivad juhtuda ja neid parandatakse esimesel võimalusel.

12. Autoriõigused

Kõik Nordelle e-poe tekstid, fotod, graafika ja muu sisu kuulub Lastekas OÜ-le või on kasutusel litsentsi alusel.

Sisu kopeerimine, levitamine või äriline kasutamine ilma loata on keelatud.

13. Privaatsus ja isikuandmete töötlemine

13.1. Töötleme isikuandmeid kooskõlas GDPR-i ja Eesti seadustega.

13.2. Andmeid kasutatakse üksnes tellimuse täitmiseks, kliendisuhtluseks ja õiguslike kohustuste täitmiseks.

13.3. Täpsem info on toodud Privaatsuspoliitikas (soovi korral koostan selle ka).

14. Vaidluste lahendamine

14.1. Kõik erimeelsused lahendatakse esmajärjekorras klienditeenindusega suheldes.

14.2. Kui kokkulepet ei saavutata, alluvad vaidlused Eesti seadustele.

14.3. Klient võib pöörduda ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole.